שירים שהיינו משדרים אם הייתה תוכנית הלילה, 12.2.12

עוד שבוע עבר, עוד שבוע שמקרב אותנו לאחד באפריל – היום שבו העולם מתמלא בהלצות נוראיות ומתיחות ברמה של גן חובה, והיום שבו לא נצטרך לפרסם כאן את רשימות היוטיוב האלה, כי נשיק תחנת רדיו חדשה, ותוכנית רדיו חדשה ב88FM.

אבל בינתיים, לחצו "פליי" על הטיוב הזה פה למטה, וקבלו 16 שירים שכנראה היינו גם משדרים ברדיו, אלמלא, אתם יודעים…

אח"כ תגללו למטה ותקראו קצת הגיגים ופירושים, אם בא לכם.

 

‏Wooden Shjips – Crossing (Andrew Weatherall Remix)

אנדרו וות’רול,אחד הגיבורים הגדולים שלנו בקצה,עשה רמיקס חדש לוודן שיפס,הרכב גיטרות פסיכדלי בגוונים דרוניים מסן פרנסיסקו. לא באמת צריך להסביר למה אנחנו שמים את זה פה,נכון?

‏Secret Chiefs 3 featuring Mike Patton – Le Chanson De Jacky

דובי שרגא העלה את זה כאן כתגובה עדכנית לספיישל מייק פאטון שהעלינו לכבוד יומולדתו. פאטון נותן פה (עוד) תצוגת תכלית מרהיבה יחד עם הסיקרט צ’יפס 3 (להקתו האינסטרומנטלית בדר”כ של טריי ספרואנס ממיסטר באנגל) לשיר של ז’אק ברל מ1965, כפי שעובד מחדש לאנגלית בביצוע של סקוט ווקר, עיבוד שנחשב שערורייתי לרדיו הבריטי ב67'. כמה לא מפתיע – זה מהמם.

Field Music – Guillotine

פילד מיוזיק מגיעה מסאנדרלאנד, העיר הבריטית שהיא גם מכורתם של הפיוצ'רהדז, והיא גם להקת האחות הגדולה של The Week That Was (שהאמת שאנחנו אוהבים יותר). המוזיקה שלהם מושפעת בלשון המעטה מלהקת XTC וגם מתכתבת עם Department of Eagles האמריקאים. לא הכל עובד באלבום החדש והרביעי שלהם, Plumb, אבל יש בו רגעי חסד, כמו זה.

St Vincent – Cheerleader

אמנם לרוב הקטעים שאנחנו שמים פה אין בכלל עדיין קליפים,אבל לא יכולנו להתאפק למרות שלא מדובר בדיוק בשיר חדש. "צ'ירלידר" הוא בכלל אחד מלהיטי השנה שעברה שלנו בקצה, רק שעכשיו יצא לו גם קליפ, ומה לעשות, הבחורה הזאת  גומרת לנו על הבריאות. תראו ותקשיבו בעצמכם.

Battles – White electric (Shabazz Palaces Remix)

חייבים להגדיר את באטלז כפוסט-רוק? מה שבטוח, ההרכב  הזה הוציא בשנה שעברה אלבום מוצלח נוסף,שקרב בדרכו המשונה והמעניינת את הניסיוניות שלו שמחברת אלמנטים של מאת'-רוק וג'אז,דווקא לעולם האלקטרוניקה הדאנסית. שאבאז פלאסז,הרכב הראפ הנפלא של ישמאעל באטלר/באטרפליי (לשעבר בדיגאבל פלנטס), דאג לרמיקס טרי לקטע האינסטרומנטלי במקור מאותו אלבום של באטלז,והפך אותו לשיר חדש לגמרי. באיפי בו הקטע הזה יופיע יהיו גם רמיקסים שעשו להם Kode9 ודה אלכמיסט.

Mux Mool – Ruin Everything

אחד החיקויים הכי יפים ששמענו לבורדס אוף קנדה הרבה זמן, ואלבום חדש למשפחת גוסטלי אינטרנשיונל.

Lapalux – Gutter Glitter

מחבר את הנקודות בין הפוסט דאבסטפ למסורת האלקטרוניקה של אוטקרה ואפקס טווין, עם נשמה של להקת אינדי.

‏Lotus Plaza – Come Back

זה נכון שבראדפורד קוקס/אטלס סאונד הוא זה שמקבל בדר"כ את רוב, בעצם את כל, הקרדיט על Deerhunter, אבל אנחנו יודעים שהוא לא היחיד שמגיע לו. לא צריך להתאמץ כדי לבאר ולהוכיח,פשוט תקשיבו לסינגל החדש והיפהפה הזה של לוטוס פלאזה, הוא Lockett Pundt, גם הוא חבר דירהאנטר,בטריפ פסיכדלי אישי שיעשה לכם שמות בלב.

Xiu Xiu – Born to Suffer

אלבום חדש ודי מתקשר של שושו, הנה קטע די מייצג מתוכו.

‏Fucked up – Year of the Tiger

אין ספק שפ’אקד אפ היא אחת הלהקות המוזרות בעולם כרגע.התמהיל שלהם,שרק מתגבש ומשתבח בין אלמנטים של אינדי פופ להארדקור-פאנק ומטאל- רחוק מלהיות מובן מאליו או שכיח באיזשהו אופן. אחרי האלבום המעולה שהם הוציאו ב2011,הם משחררים עכשיו סינגל חדש,שממשיך את המסורת התימהונית משהו שלהם להוציא מידי שנה שיר חדש לרגל ראש השנה הסינית. התירוץ לא ממש משנה. “שנת הנמר” הוא אפוס אקסטטי וסוחף,שכולל בתוך הבליל שלו גם את Austra, שהביאו לנו את אחד משירי השנה שעברה-Lose It, וגם אתהבמאי/מוסיקאי ג’ים ג’רמוש.

Whitney vs Mogwai – It's Not Right, But it's Ithica

וזה המאש-אפ הלא ייאמן של ויטני ז"ל ומוגוואי יבדל"א.

Portico Quartet – Steepless (feat. Cornelia)

רביעיית ג'אז עם היד על הדופק, כן יש כזו, ותודה לאיילון על התגלית.

Burial – Loner

בריאל חוזר להייפר דאב, עם עוד איפי יוצא דופן של וויצ'סטפ – ושהשאר רק ימשיכו לשחק איתו תופסת.

Homeboy Sandman – The Miracle

ראפ מרענן עם הומור צבעוני ופלואו שמח, על פלייבק שגם דה לה סול בימים הכי יפים שלהם היו גאים לעשות. כמה חבל שזה היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל, או איזה קלישאה אחרת שמתארת את מצבו העגום של ההיפ הופ ב-2012

Boy Friend – Love Dropper

בלאדת צ'יל וויב שנעים לסגור איתה.

10 תגובות לפירסום זה:

הוסף תגובה

שלח