שירים שהיינו משדרים אם הייתה תוכנית הלילה, 5.2.12

זה שחשפנו את תאריך העליה שהמחודשת של הקצה, לא אומר שעכשיו נפסיק כאן להביא לכם כאן את הקרם-דה-לה-קרם של המוזיקה החדשה והמצויינת שממשיכה לצאת מסביב. אז כל הקטעים, כמעט, נמצאים בפלייליסט היוטיוב שנמצא ממש כמה פיקסלים מתחת, תלחצו פליי ואם בא לכם תקראו את כמה המילים שכתבנו על כל קטע. חוץ מזה שיש שם למטה קישור גם לשיר חדש ומצוין של מרק לאנגן שלא מצאנו ביוטיוב, אז בכלל כדאי.

לחצו פליי על נגן היוטיוב כדי לקבל את כל הפלייליסט:

 

 The 2 Bears – Be Strong / Church

מוקדם מידי לצאת בהצהרות, אבל האלבום הזה מעורר לפחות באחד מאיתנו את החשק להכתיר אותו כאלבום הפופ של השנה. או לפחות של החורף. או של משהו. כי שני הדובים, הצמד שמורכב מג’ו גודארד – איש הוט צ’יפ – ומראף ראנדל, הוציאו אלבום כל כך חם של פופ אינטליגנטי, מרגש ומזיז ישבנים, ועם זאת כל כך נטול יומרות ואוואנטה, שאין באמת שום סיבה שלא להתמסר אליו. זה אלבום של אהבה למוסיקה בכלל ולדאנס האוסי בפרט, שממשיך לחלוטין את כל מה שקורה בהוט צ’יפ אבל מזיז אותם עוד צעד לכיוון הרחבה, וכל זאת בצניעות האופיינית לחבורה הזאת. אפשר היה כמו כלום לבחור כמעט כל רצועה באלבום זהה, והלכנו על שיר הנושא עם המשפט :”Some people say the music sets you free. But all my life the music has imprisoned me”. וגם על צ'רץ'.

 Django Django – Firewater

אהבנו אותם מאוד בשיר ווייבפורמס, הצלחנו אפילו להדליק את ג'יילס פיטרסון על השיר הזה (מה'כפת לכם שנמשיך להתהדר בהישג הכי גדול שלנו ב-13 שנות שידור??), והנה הגיע האלבום המלא. ואנחנו שמחים לבשר שלא התאכזבנו. אז נכון שהשוסים הכי גדולים מהאלבום עוד לא הגיעו ליו טיוב, אבל גם השיר הזה הוא טיזר מצוין.

Frankie Rose – Interstellar

סינגל חדש לחברה בהרכבי הגראז' הנשיים – ויויאן גירלז ודאם דאם גירלז. פרנקי רוז (כבר בלי להקת ה-Outs) נשמעת מופקת מתמיד פה, וזה לא בהכרח דבר רע

Mr.Dream – What a mess

יש קצת פוגאזי, קצת טלוויז’ן ואפילו טיפה ג’פרי לי פירסיות בחבורת מיסטר דרים מברוקלין. הקטע הזה מופיע באי.פי החדש שלהם.

Flaming Lips – Now I Understand feat. Erykah Badu, Siri & Biz markie

מכל פיסות הפסיכדליה הלא תמיד נגישות ששחררו וויין קוין והפליימינג ליפס בשנה האחרונה והמאד יצירתית שלהם, זו החדשה היא כנראה המלטפת והקסומה מכולן. מככבים : אריקה באדו (כן כן), קולו ההפוך של הראפר ביז מארקי ואפילו סירי, העוזר/ת האישי/ת במכשיר האייפון שלכם, בתפקיד א-לה האל מ-2001 אודיסאה בחלל.

    Ode to sad disco – Mark Lanegan

(לא ביו-טיוב!) סוג של שוק לשמוע את איש הזאב האהוב עלינו שר על מקצב דיסקואי כבד. מצד שני- זה בכלל לא מפתיע בהתחשב בכך שלנאגן הוא מוסיקאי שלא מפסיק לצעוד במקומות בהם הוא טרם דרך, ולהתנסות בסגנונות חדשים עבורו, בדומה לחברו הטוב גרג דולי. מתוך האלבום החדש שלו Blues Funeral.

 John Talabot – Journeys feat. Ekhi

איש הניו דיסקו עם אלבום מדובר, שמכיל גם את השיר הזה, שנשמע כמו משהו שלא היה בא לעולם אלמלא היתה קיימת איזו להקה אחת שקוראים לה אנימל קולקטיב

Jacques Greene featuring Ango – Flatline
Benjamin Damage & Doc Daneeka – Halo feat. Abigail Wyles

שני קטעי פוסט-דאבסטפ (אולי כבר די עם השם הזה?) יפהפיים שמשלבים בטבעיות בין הבאסים לרמז של אווירת צ'יל ווייב.

Mirel wagmer – No death

מתוך אלבום בכורה לזמרת-יוצרת אתיופית שגדלה בפינלנד. זה נשמע כמו משהו שהמצאנו, אבל זה לא. שיר מצמרר.

 DJ Food ft Matt Johnson – Giant

כששמענו לראשונה את השיר הזה, בגרסה הזו, טעינו לחשוב שמדובר באיזה רימיקס, אבל מדובר כאן בהרבה יותר מזה – דיג'יי פוד, מותג ותיק מבית נינג'ה טיון, לוקח את השיר המדהים הזה של The The מתוך Soul Mining, מזריק לו קצת גרוב מעודכן, ולא מוותר על המרכיב הקסום – הקול של מט ג'ונסון המלך, שבא להתארח כאן, ומזכיר לנו שמדובר במישהו שראוי לקאמבק מפואר.

 Quantic & Alice Russell with the Combo Bárbaro – Look Around The Corner

אחרי שנים שבהן וויל הולנד טייל בעולם, התאהב במקצבים קולמביאניים, וקצת נטש את השורשים הסול-fאנקיים שלו, הוא חוזר, ובענק. ביחד עם שותפתו הוותיקה, אליס ראסל, הם משגרים שיר שנשמע כמו פנינה חבויה מההקלטות של צ'ארלס סטפני הרוטרי קונקשן בשנות ה70, סול פסיכדלי מתוזמר כהלכה – עם רק שמץ של מהלך מלודי שמזכיר את לני קרביץ..

 

 

 

 

 

 

13 תגובות לפירסום זה:

הוסף תגובה

שלח