ספיישל יומולדת 40 למייק פאטון! עם קוואמי ואמיר עטר, 27.1.08

   

להאזנה/הורדת השעה הראשונה – לחצו פה

להאזנה/הורדת השעה השניה – לחצו פה 

חג שמח!
שהרי בדיוק היום לפני 44 שנים נולד אחד האנשים הנערצים עלי בעולם – מייק פאטון
לפני 4 שנים, לכבוד יום הולדתו ה40 של הגנרל/אל הנ”ל, הזמנתי לאולפן את עמיתי היקר ומומחה לענייני פאטון- אמיר עטר, איש קול הקמפוס 106אף.אם, ויחד שידרנו תוכנית מיוחדת ומושקעת בת שעתיים, שכל כולה פאטון מכל התקופות והגוונים, כולל ים הקלטות נדירות ומדהימות.
יומולדת 44 שלו היום נראה לי כמו הזדמנות מצוינת להעלות לראשונה,באיחור קליל ובשעה טובה את הקלטת הספיישל במלואה, כאן עבורכם/ן

(  נ.ב. התוכנית כוללת , בין השאר, גם השמעת בכורה רדיופונית לקטעים מבוטלג הופעה של מונדו קאנה, שאז עדיין לא ראה אור בהקלטת אולפן)

מקווה שתהנו
קוואמי

5 תגובות לפירסום זה:

  • שמעתי אז, ושומע שוב.
    חגיגה אמיתית.
    אז מה, מה קורה? מה עם ההמשך?

  • כמה כיף וכמה חשוב שיש קוואמי. תודה על החינוך, האווירה, האלקלקטיות והענווה.

  • אחלה תכנית!

    תיקון קל:

    באלבום השני של באנגל, הקטע שמתחיל מיד אחרי Carry Stress In The Jaw הוא בעצם שיר אחר לחלוטין שמכונה בסט-ליסט בהופעות The Secret Song.

    הסיפור מאחורי השיר, אם אני זוכר נכון, הוא שהשיר הוקלט ללא טרבור דאן (הבסיסט) ומבלי ידיעתו. כשלדאן נודע על קיומו של השיר הוא ה'התנקם' בחברי הלהקה וההקליט ערוץ נוסף מבלי שאלו ידעו.

    כך יצא האלבום כאשר בשיר, שבמקור הוקלט עם שירה אך ללא מילים (פאטון), גם דאן שר טקסט הולם תוך שהוא מחכה בקולו את Grandpa Simpson. בהופעות, אגב, השיר בוצע ללא הטקסט.

    אנקדוטה נוספת לגבי השיר הזה: במהדורת התקליט של האלבום השיר מוחבא כל-כך טוב שרק שנים אחרי שרכשתי אותה בכלל שמתי לב שהוא נמצא שם. יום אחד, כאשר השמעתי את התקליט לחבר שמתי לב שהרצועה המדוברת (מס' 3) נראית הרבה יותר מדי רחבה על גבי התקליט ועם זאת המחט מדלגת עליה יחסית מהר לכוון מרכזו.

    לאחר מספר נסיונות הבנתי: השיר מוחבא בחריץ שמודפס על התקליט במקביל לאותו השיר (Carry Stress…) ובשמיעת התקליט מתחילתו כלל לא ניתן להגיע אליו, אלא אם מרימים את המחט בנקודה הנכונה ומניחים אותה בחריץ הנכון, מה שאפשרי רק לאחר כמה נסיונות כושלים…

  • פשוט לא יאומן המייק גוד פאטון הזה. הכריזמה שלו יכולה להאכיל מדינה שלמה באפריקה, אם לא את כל היבשת. תודה שהוצאתם את זה מהבויידעם.

הוסף תגובה

שלח