שירים שהיינו משדרים אם הייתה תוכנית הלילה, 19.2.12

הפינה השבועית שלנו, של שירים שהיינו משדרים וגו'. ואף מילה על הכאבים שלהיות טהור בלב. טהור אמרנו? לא חשוב. הנה הפלייליסט, תלחצו על היוטיוב פה למטה, ותמשיכו לקרוא

 

 

The Mars Volta – The malkin jewel

לא הספקנו להתאושש מהבשורה המשמחת על האיחוד של להקת האם At the Drive In, והנה הלהקה שנולדה ממנה, דה מארס וולטה, משחררת סינגל חדש לקראת אלבום חדש שיצא בסוף מרץ (אם כי שום דבר לא מפתיע בהתחשב בקצב העבודה הלא הגיוני של הגיטריסט עומאר רודריגז לופז). The Malkin Jewel בכלל מתחיל קצת כמו שיר של Element of Crime לפני שהקלחת המארס וולטאית מתחילה לבעור בו. והיא בוערת.

 

Killer Mike – Big beast

הנה משהו מסקרן ומדליק שקורה בעולם הראפ: קילר מייק, ראפר מאטלנטה ששייך למעגל המקורבים של אאוטקאסט אבל שעד היום היה רחוק למדי מהתעוזה וההרפקתנות שלהם, חבר ללא אחר מאשר El-P, אחת הדמויות הוותיקות והבולטות באנדגראונד היפ-הופ (ראש הלייבל דף ג’וקס ולשעבר חבר בלהקת קומפאני פלואו) כדי שיפיק מוזיקלית את אלבומו החדש. השבוע שוחרר הקטע הראשון והמבטיח מתוכו.

Shortcircles – Fallin' (Feat. C. Ellis)

שם חדש בלייבל המוצלח פלאג ריסרץ', מוזיקה שמערבבת אינדי, סול, באס, היפ הופ וביטים.

 

Hanne Hukkelburg – My devils

לזמרת-יוצרת הנורווגית הבדר”כ מקסימה הזאת,שגם הופיעה בעבר הלא רחוק בארץ,יש אלבום חדש ורביעי בשם Featherbrain. השיר הזה מתוכו יכל להתברג בקלות בין בל קונטו לקוקטו טווינז  בשלהי האייטיז. למזלינו הוא יוצא ב2012.

 

Terranova – Question Mark feat. Tomas Hoffding
Whomadewho – Below the Cherry Moon

שני קטעים שמגיעים מהלייבל הגרמני Kompakt, שניהם מהרכבים לא חדשים – Whomadewho שייכים לחבורת Gomma ממינכן, שתמיד נחשב לסוג של לוויין מוזיקלי של DFA, ומעניין לשמוע אותם כאן בשיר אינדי-פופ-דאנס יפה, קצת מחוץ לאיזו הנוחות הרגיל שלהם. טרהנובה נמצאים כאן הרבה יותר זמן, והאלבום החדש שלהם מחבר אותם עוד יותר אל סאונד הטכנו הגרמני, כשהקטע הזה מעיף במיוחד, עם שירה שנשמעת כמו אנטוני מהג'ונסונס על סטרואידים.

 

Young Magic – Sparkly

הקטע הזה מסתובב כבר הרבה זמן בבלוגים, האלבום יוצא רק עכשיו. קטע יפהפה, מרחף, שמצליח להיות בומבסטי ומינורי בו בזמן, של מפיק אוסטרלי שגר בניו יורק

 

Ifan Dafydd – Treehouse

מכירים את הסיפור על השותף לדירה של ג'יימס בלייק? אז כזה.

 

Memoryhouse – Walk With Me

מכירים את הקלישאה על שיר מושלם להאזנה ביום חורפי? אז כזה.

 

Chromatics – Into the black

בטוח: מאז שיצא הסרט “דרייב” עלתה – ובצדק – קרנו של ג’וני ג’ול,האחראי לשירים בולטים בפסקול בדמות ההרכבים שהוא עומד מאחוריהם- הכרומאטיקס ו-Desire (וגם גלאס קאנדי,שלא מופיעים ב"דרייב"). לא בטוח כמה הכרחי היה לכרומאטיקס לבצע את השיר הזה. “היי היי מיי מיי (אינטו דה בלאק)” של ניל יאנג, מתחרה על תואר המנון הרוק האולטימטיבי של כל הזמנים, עד שציטוט ממנו נכתב בתחתית מכתב ההתאבדות של קורט קוביין והפך אותו לשריטה עמוקה בזמן. ועדיין,יש משהו בקאוור הזה. תחליטו אתם.

 

Lambchop – Gone tomorrow

לאלבום החדש של לאמבצ’ופ כבר התייחסנו כאן,אבל אנחנו חייבים לשוב אליו בזכות הסינגל החדש והיפהפה מתוכו,ואפילו קצת יותר בזכות הקליפ העוצמתי הזה שנתפר לו,שנראה במידה רבה כמו טייק-אוף על “המתאבק”,המאסטרפיס הקולנועי של דארן ארונופסקי עם מיקי רורק.

בונוסים:

Tanlines – Brothers

לא הרבה קורה בקליפ הזה. גם בשיר לא קורה המון. ועדיין, הקליפ החדש הזה של הצמד הסינת-פופי הברוקלינאי החביב טאנליינז עשוי לדפוק לכם את המח. מהסיבה הפשוטה שהוא קליפ של 360 מעלות. מה זה אומר? פשוט שימו את העכבר שלכם על המסך אחרי שתלחצו play, ותגלו בעצמיכם. רק תזהרו שלא יסתובב לכם הראש.

Fiveng – The Love I Seek

אין את זה ביוטיוב, אבל יש הורדה חינמית.  אינדי פופ עם שכבה פיסכדלית

ובפינה המטאלית (באחריות קוואמי בלבד…):

Meshuggah – Break the bones of sinews gave it motion

משקל כבד, כל כך כבד, יש לשיר החדש, האיטי, והדי מדהים הזה של משוגע. אחד מתוך שניים שהם שחררו לרשת לקראת האלבום החדש שלהם שיצא במרץ. לאמיצים מביניכם/ן.

11 תגובות לפירסום זה:

הוסף תגובה

שלח