שירים שהיינו משדרים אם היתה לנו תוכנית הלילה, 22/1/12

בזמן שאנחנו עובדים על הדבר הגדול הבא של הקצה, אנחנו משתדלים להמשיך ולשמוע מוזיקה חדשה, ועד שנוכל לחזור ולהשמיע לכם אותה, ניתן לכם כאן תקצירים שבועיים של המיטב..

Santigold – Big Mouth

אז מה אתם חושבים על השיר החדש שלה?

Friendly Fires – Hurting (Tensnake Remix)
מפגש פסגה הבין הרכב האינדי דאנס האנגלי לרמיקסר הגרמני החם.
Sleigh Bells – Comeback Kid

הסינגל הראשון מתוך הבא בדרך של הצמד הברוקלינאי הזה, שהיה אחד השוסים של קיץ 2010. אנחנו עוד מתלבטים אם  הליטוש ההפקתי והברק בסאונד של השיר הזה עושים עימם חסד, או שמא הם איבדו את הטאץ’ המלהיב שהיה באנטי-הפקה הדורסנית של אלבומם הקודם והראשון. אתם תחליטו

 


Of Montreal – Gelid Ascent

השיר שפותח את האלבום החדש, המוטרף והמדהים של אוף מונטריאול. קווין בארנס הוא אחד האנשים הכי חיוניים שיש היום בעולם המוסיקה, ודי מפעים לשמוע כמה הוא לא מפסיק להיות נועז,אמיץ ויצירתי מאלבום לאלבום. ב7 במאי הוא ואוף מונטריאול יגיעו לבארבי בת”א, ואנחנו ממליצים לא לפספס את זה. בשום פנים ואופן.

Destroyer – Leave Me ALone (New Order Cover)

מתוך אוסף של המגזין מוג'ו, שכולו קאברים לשירי האלבום הקלאסי של ניו אורדר, Power Corruption & Lies, הנה הגרסה מלאת האהבה של דיסטורייר.

 

Chairlift  -  Cool as fire

שוב ברוקלין בבית, כאן מאלבום שנוטה לקיים את ההבטחה מהסינגל שאהבנו בשנה שעברה, Amanaemonesia

Tanlines - Brothers

 .אפשר לקרוא להם אורחים ותיקים בתוכנית, ואיכשהו זה רק אלבום הבכורה שלהם. נשמע טוב, בינתיים


Grimes - Genesis

איפשהו באמצע בין טיון יארדס לזולה ג'יזוס, ככה לפחות אנחנו מדמיינים אותה היום, נמצאת גריימס, ההחתמה החדשה בלייבל 4AD. הנה שיר חדש שלה, ווידאו די מקסים.


Stubborn Heart - Need Someone

חימום קטן לקראת הסט של ג'יימס בלייק ביום שישי בבלוק בתל אביב. סיכוי טוב שהוא ינגן את השיר המעלף הזה, ואם הוא לא, תבקשו את הכסף חזרה. סתם. תלכו הביתה ותלחצו שוב פליי על הלינק כאן ליוטיוב.

Miike Snow – Devil's Work

כן, הם חזרו, והם מוכיחים שם לא טריק של פוני אחד. נכון, השיר הזה היה נשמע אפילו טוב יותר אם איאן בראון היה שר אותו, אבל אי אפשר לקבל הכל בחיים.

Canyons – Tonight

אלבום מקסים שיצא ממש בסוף שנה שעברה, ואם היה אפשר היינו משמיעים לכם שיר ממנו בכל יום. פעמיים. לפחות. הנה אחד הטובים שבהם.

Daniel Rosen – Saint Nothing

כנראה שכל מה שאנשי גריזלי בר עושים בא לנו טוב. בשנה שעברה    זה היה קאנט – פרוייקט ואלבום הסולו של כריס טיילור, ועכשיו זה דניאל רוזן, שעומד להוציא אי.פי.  משלו במרץ הקרוב. זה הקטע החדש והראשון  מתוכו

Etta James – I found a love

עם כל הכבוד לאדל,איימי ויינהאוס זצ”ל, ביונסה וכל השאר – לפניהן היתה פה הגברת אטה ג’יימס. בשישי האחרון הלכה לעולמה ענקית האר-אנ’-בי-בלוז. זה בשבילה.


..והדרן למיכל ניב

אתמול היה יום השנה למותה של המורה הגדולה וההשראה הנצחית שלנו – מיכל ניב זכרונה לברכה. הנה התוכנית שהקדשנו לה במסגרת חודש השידורים האחרון שלנו בגלגלצ :

8 תגובות לפירסום זה:

הוסף תגובה

שלח